Keresés

2024. január 31.

 

Hosszas tanakodás után végül megvettem az Osmo 4 -et.
Rólam azt kell tudni, hogy élek - halok az akciókamerákért. 6 évvel ezelőtt kaptam szülinapomra egy GoPro 5 -öt és háááát teljesen elvarázsolt. Tetszett, hogy egy jó minőségű kamerát vihettem bárhova, hiszen olyan picik ezek, hogy elvesznek a zsebedbe. Pár évre rá lecseréltem egy Osmo 1 - re, mert annak már volt jó stabilizációja. Azóta azt használtam, nyúztam jó sokat. Aztán megjelent az Osmo 2. Kecsegtetett az is, hogy megvegyem, hiszen az még kisebb volt, mint az 1 -es. (szerencsére nem prédáltam rá a pénzt) Aztán kiadták a 3- ast. Na gondoltam magamban, ezt azonnal meg kell hogy rendeljem! De olvasván a fókusz problémáit kihagytam ezt is. Nemrég viszont kiadták a 4 -es verziót és azonnal gondolkozni kezdtem, hogy lecseréljem végre a régit. Csak a tesztvideókat néztem szüntelen, véleményeket lestem a Redditen stb. Nagyon megfontolt emberke vagyok. 
Fekete pénteken le volt jól árazva, de egy kicsit elgondolkoztam és feltettem magamnak a kérdést. Kell ez nekem? Valahol éheznek. Itt az infláció a fejünkön. Szarul megy a munka, nincs bónuszpénz stb. Az Osmo 1 -es is jó, főleg, hogy vettem egy csomó kiegészítőt hozzá. Most komolyan - erre prédáljam a drága pénzem?
Vártam még két hónapot, közbe pedig mind lestem az árát az Emagon. Múlt héten egyszeriből levitték kb 80 euróval és így én is egyszeriből be is tettem a virtuális kosárba. Megrendeltem. 
Azon tanakodtam, hogy miért is élünk? Sokmindent megvonok magamtól. Nem eszek drága halakat, sonkákat, nem veszek ruhákat (csak ha le vannak árazva)... hát nehogymár a hobbimra ne költsek a rézfánfütyülőjét nekije.
Lejött a kamera (részletre fizetem - így nem tűnik olyan drágának) és végre újból mosoly került az arcomra. Kibontottam és tesztelni kezdtem. Készítettem pár videót is a YouTube -ra, hogy lássam a különbséget. Nem mondom, hogy Ég és Föld a különbség (1 -es és 4 -es között), de azért érezhetően jobb sok tekintetben. Ha valaki akciókamerát akarna vásárolni mindenképp az Osmo Action 4 -et ajánlom! Videó minősége kitűnő, nem kapcsol ki (mint általában a GoPrók), mikrofonja fenomenális (akciókamerákhoz viszonyítva), a mágneses csatlakozás egyszerűen szuper, menüben pikk - pakk lehet navigálni, rengeteg beállítási lehetőséget lehet állítgatni ... és még sorolhatnám.
Annyi a probléma, hogy még eddig nem sikerült úgy beállítanom, hogy sötétben is szépen filmezzen. Alapbeállításon szemcsés, ígyhát be kell állítani Pro módban valahogy.. na majd idővel csak sikerül.
Na megyek is filmezni!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives