Keresés

2023. december 31.

 

Már majdnem 2013 -at akartam írni, aztán ráeszméltem, hogy még hozzá kell adni pár évet. Rohamosan telik az idő. 4 éve kezdődött a COVID is. Jézum Máriám!
Az év utolsó napján gondoltam írok pár sort ide a blogomba (ha már van) és felevenítem, hogy mi is történt velem ebben az évben.
1. Talán a legfontosabb dolog az volt, hogy megházasodtam. Amiért mi már több éve együtt voltunk ez már egy magától érthetődő dolog volt. Egy kicsit stresszes volt az a periódus, de amilyen sokat készültünk rá, olyan hamar el is telt. Hogy őszínte legyek, vannak momentumok amikre nem is emlékszek... pedig kellene, hiszen ez volt életem egyik legnagyobb lépése. Egyszerű kis lakodalmat csináltunk, kb 80 meghívottal. Így akartuk, így is lett. Ezútón köszönöm páromnak, hogy IGEN - t mondott és hogy a mai napig elviseli a hóbortjaimat.
2. Lakodalom miatt, hazautaztak nővéremék Olaszországból. Őket választottam násznagynak, csak azért, hogy nehogy ne jelenjenek meg. Viccelek. Az egyik legnagyobb kincs az életemben, hogy van egy testvérem. Örültem, hogy láthattam őket Romániában, viszont azt már sajnáltam, hogy nem tudtunk megfelelő időt eltölteni együtt. (ugyebár lagzi készülődés és utánna majdnem egyből mentünk nászútra)
3. Nászút. Hát talán az egyik legszebb nyaralásunk volt. Zakynthos szigetét jártuk körbe barátokkal. Igen: nem ketten mentünk, hanem összesen 3 pár. Szuper volt, vagyis én legalábbis teljesen kikapcsolódtam az ott töltött egy hét alatt.
4. Sajnos nemcsak jó dolgok történtek ebben az évben, hanem rosszak is. Édesapámnak sajnos több egészségi problémája volt, amit most nem részleteznék. Eléggé megviselt engem és az egész családot. Én mindig azt vallottam, hogy mindig a jóra koncentráljunk és ebben az esetben sincs máshogy.
5. Munka. Hát ugye aki olvassa soraimat rendszeresen, az tudhatja, hogy mit dolgozok. Egy kicsit padlón vagyok azt hiszem, nem épp a legjobb évem volt. Sőt talán a legrosszabb. Néha az az érzésem, hogy kellene váltani és hogy ne erőltessem azt, ami nem működik. Mindenki taszít kifele, olyan módszerekkel amikkel csak tud. Baromira idegesít és néha jön, hogy feladjam az egészet.
6. Depresszív állapot. Amint látható, ahogy haladok a soraimmal, úgy kezdek egyre negatív dolgokat sorolgatni. Hát sajnos be kell, hogy valljam, hogy volt ez már jobb is. Visszaemlékszem, hogy régen nem agyaltam ennyit, mosolyogtam, viccelődtem és mindenben csak a jót láttam. Az a baj, hogy egyre nehezebb ezt a teóriámat tartani. Előjöttek, olyan kérdések, hogy mi lesz tovább?
Kellene lakás, gyerek egy kiegyensúlyozott munkahely, jó környezet : egyszóval egy stresszmentes övezet. Én, mint a nyugodság megtestesítője ilyen problámákkal kűzdök. Hihetetlen.
Persze, akinek bejött az élet az most elítél, hogy mi a fenének nyávogok? Miért nem teszek valamit, hogy ez megváltozzon. Igaz, de sajnos nekem nehezebb, mint egyeseknek. A személyiségem és a teóriáim sajnos gátolnak ebben. Valószínű, hogy erőt kapok és majd minden a helyére kerül. 
7. Elhízás: És hogy minden kerek legyen, (érted ugye?) még vissza is híztam. Nemnagyon bicikliztem ebben az évben, pedig imádok tekerni. Sokszor nem volt kedvem vagy fene tudja... 
8. Hobbijaim: Szerencsére megmaradt pár dolog amit még mindig folytatok. Az első a videózgatás és vele együtt az utazgatás. Na nem kell Európai turnéra gondolni, de itt a közelben ebben az évben meglátogattunk sok szép helyet amit le is filmeztem. Teljesen feldob a vezetés, utazgatás és filmezés így egybe. A zene a másik dolog amit nem hagytam el. Még mindig rendszeresen teszem közzé a Chill Out Session Podcastjaimat. 
9. Főzés. Hát szeretek főzni és ez sokszor ki is kapcsol. A hasam bánja.
10. És hogy kerek legyen ez a poszt, itt van a 10 -dik dolog. Megtanultam kínaiul. Na jó csak viccelek, 
Hiába gondolkozok most nem jut eszembe semmi. Pedig kellene... Ez van, ez egy ilyen év volt: tele szép és rossz pillanatokkal. Dehát ilyen az élet. Nem lehet mindig fenékig tejfel.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives