Keresés

2023. november 9.


De most komolyan? Mi a pöcsöm ez?
Hallottam már régóta a híreszteléseket, de nem gondoltam volna, hogy ezt meg is lépik.
Most komolyan már a Facebookért is fizetni kell? Az igaz, hogy csak a reklámmentességért, mint ahogy a YouTube is azzá lett pár évvel ezelőtt. De azért YouTubot picit jobban megértem, mert ott rengeteg tartalmat tárolnak, kell szerver, fizetik a tartalomgyártókat stb.
De a Facebook? Nem éltek meg jól a reklámokból? Most havi előfizetésért kunyerálnak?
Ne értsen félre senki sem, de ez a 16 euró ez dermesztő. Még a Netflix sem kerül ennyibe... pedig ott igazán gyártanak filmeket, sorozatokat belőle.
Redditen én alig látok reklámokat, de ha valakit tán zavarna, ott legalább egy megfizethető havi előfizetést lőttek be: 6 dollár. 
Azt hiszem Facebook ezzel a lépésével megásta magának a gödröt. Bárcsak ne így lenne, de sajnos a jóslatom az, hogy egyre több reklámok lesznek rajta. (ahogy az ingyenes YouTubon is) Lassan - lassan az emberek megelégelik és ritkábban fognak belépni rá.
Bárcsak ne így lenne, de sajnos volt már rá nem egy példa.
Kiemelem mégegyszer, hogy a Youtube az jóval másabb, hiszen az már egy globális televiziónak számít.
Egye fene, csináljanak amit akarnak. Az utóbbi pár évben úgyis keveset használtam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives