Keresés

2023. április 13.


 Sokszor azt érzem, hogy eltelik egy nap... és belegondolok, na most sem csináltam semmit.
Annyi, hogy dolgozok, már amennyit tudok. Hazajövők, iszok egy jó kis kávét. Leülök a gép elé, olvasgatok, játszok párat. Ni teh már 8 óra. Bekapcsolom a TV- t, nézek egy kis YouTube - ot. Készítek egy kis vacsorát. Ni te már 9 óra. Lemosdok és el is telt a nap.
Szeretném egy kicsit jobban beosztani az időmet, de sosem sikerül. Tervbe volt, hogy naponta mozgok legalább fél órát, de mintha a falaknak beszélnék. 
Haragszom magamra, hogy a drága időmet nem fordítom valami hasznos dologra. Pl. Megtanulhatnák autodidakta módon egy új szakmát. De ahogy belekezdek, mindig elmegy a kedvem.
Rájöttem a probléma gyökerére. Túl sok impulzusok érnek bennünket, legalábbis engem.
Azt se tudja az ember, hogy mit csináljon. Az egész megírott könyv fennt van a neten. De nem: nem olvasunk, mert a rengetegből nehéz kiválasztani a jót. Zenehallgatás, spotify. Néha azon veszem észre magam, hogy csak skip - elem a zenéket és nem mélyülök bele egyikbe sem.
Itt vagyok 35 éves és mintha most végeztem volna az egyetemet. Elgondolkozok, hogy miben fejlődtem? Sokan megtanulnak ez idő alatt 10 nyelvet. Én, még egyet sem.
De így írva ezt a bejegyzést, mégis van pár dolog amiben fejlődtem.
1. Zenei Podcast készítés: Már közeleg az 500 -dik Chill Out Session adás. Tudom, sokan ezt értelmetlennek tartják, de nekem ez egy nagyon fontos dolog. Amióta az eszemet tudom, a zene volt a mindenem. Örülök, hogy eddig kitartottam mellette (podcastom mellett), mert volt olyan időszak, amikor gondolkoztam hogy pontot tegyek a végére.
2. Fotózás. Múlt év végén vettem egy canon kamerát és elkezdtem fotózgatni. Már azért tudom, hogy s mint... miket kell beállítani, hogy kell jó fotót ellőni stb. Persze nem vagyok profi, sőt. Rájöttem, hogy azért nem is olyan egyszerű mint aminek tűnik. Annyi mindenre kell odafigyelni, hogy az nem igaz. Majd kialakul.
3. Videózás. A másik dolog amit még mindig csinálok az a videózás. YouTube csatornámra már elkezdtek jönni a feliratkozók és a kommentek. Kíváncsi vagyok mennyire lehet kimaxolni a dolgot, mert a tematika amit filmezek nem trendi. 
4. Főzés. Imádok főzni. Ha tehetem és van egy kis időm mindig összerettyintek valamit. Szeretem a gyorsan elkészülő dolgokat. (időhiány miatt) Aminek örülök, hogy már nem kell recepteskönyv. 
5. Autó. A másik dolog ami történt velem, hogy 1 éve letettem a sofőrsikolát. Vettem is egy kis autót és utazgatunk vele ide - oda. Költséges ugyan, de szerintem megéri. Nem vagy ráutalva senkire. Ha kedved támad elmenni A- ból B -be fogod magad és mész. 
Azt hiszem mi eddig jól kihasználtuk az autót, bejártuk Székelyföldet és a környéket, így rengeteg élménnyel lettünk gazdagabbak. 
Az igazat megvallva, nem akartam sofőr lenni, mert nem érdekelt egyáltalán a vezetés és az autók. Ennek ellenére jelenleg úgy áll a szénám, hogy feszt mennék mert imádom!

Hát kb ezt az 5 dolgot tudtam kiemelni. Nem nagy dolog, de számomra eléggé fontosak. Ez a bejegyés pedig olyan lett mint a mai világ. Egy nagy lecsó: elkezdtem egy gondolatot aztán mással folytattam. 
Elképesztő. 
Konklúzió. Sok időt elprédálok a semmivel. Ezt orvosolni kell, mert rövid az élet és telik nagyon de nagyon de nagyon gyorsan. Bárcsak megállíthatnám.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives