Keresés

2022. december 13.



A netflixet böngészve előbukkant egyszeriből ez a sorozat. Gondoltam adok neki egy esélyt. 
Az első pár rész furcsa volt, fárasztó és érthetetlen. Aztán lassan megértettem, hogy ilyen ez a sorozat.
Megszoktam a humorát, a karaktereket és máris megvilágosodtam. A harmadik évadnál már a kedvencemmé vállt. A részek rövidek és sajnos az évadok is. Elnéztem volna még egy darabig, de sajnos épp az imént fejeztem be, máris hiányzik.
Összesen 4 évadot forgattak le (2006, 2007, 2008, 2010) + a netflixen szerepelt 5 évad (2013) , ami inkább egy speciális episzód. Na ez volt az a rész ami nem annyira tetszett. A 3 év kiesés nagyon megérződik rajta. Chris O'Dowd (Roy) már nem játszott annyira lelkesen, mintha már lezárta volna magában a karaktert. De gondolom még kértek egy részt, aztán elvállalta. Katherine Parkinson (Jen) -on is ezt éreztem. 
Egy szó, mint száz: ezt a sorozatot meg kell nézni. A fárasztó, tipikus angol humoros vicceivel feldobják a napodat.
Amúgy a sorozat díjakat is kapott, (BAFTA és EMMY -díjat) úgyhogy haragszok is rájuk, hogy nem folytatták tovább. Ahogy olvastam az írók már nem tudtak együtt dolgozni és ez okozta a sorozat vesztét.
Kedvenc karaktereim, színészeim benne:
- Matt Berry (Douglas): Az ,,új főnök''. Annyira eltalált karakter, hogy egy külön sorozatot is készíthetnének csak vele. Ő volt a kedvencem.
- Katherine Parkinson (Jen): őt tenném a második helyre. Kár, hogy az utolsó részben nem remekelt.
- Chris O'Dowd (Roy): köré épül minden, viszont mégis Jen és Douglas sokkal viccesebbek voltak.
- Richard Ayoade (Moss): végezetül pedig Moss, aki mindvégig - még az utolsó részben is hozta a karakterét. Azonban egy idő után már fárasztó volt számomra, így utolsó helyre kerül.

A sorozat egyes jeleneteit feltöltötték YouTube -ra, úgyhogy le lehet csekkolni előtte. Ha nem bírod a humorát nem ajánlom. Ha elmosolyodtál rajta, akkor mindenképp irány a Netflix.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives