Keresés

2022. november 9.

, , ,

#101. Melankólia

 Ugye - bugye? Mégsem írok semmit a blogomra, pedig már nagyon sír szegény. Mostanában inkább videókat vágtam. Volt egy csomó nyersanyagom a székelyföldi vakációnkról... aztán fel akartam szabadítani az SD kártyáimat. Ez van, drága blogom újból a háttérbe szorultál.
Amúgy meg sokszor elgondolkoztam azon, hogy a blog mint úgy, nem avult már el? Van ez a google blogger lehetőség, amit már több, mint 10 éve használok: vajon nem fuccsol be? A Stadia is befellegzett. Picit azért tartok tőle, hogy a bloggernek is ez lesz a sorsa. Én meg itt írom a bejegyzéseket hiába. Elveszlődnek a gondolataim, az internet mély pöcegödrébe zuhannak. 
Mindennel így van már sajnos. Semmi sem biztos. A világ és az élet egyre kiszámíthatatlanabb. 
Ebből a szempontból én visszasírom a 90 -es és a 2000 - es éveket. Szegényebbek voltunk, elmaradottabbak, de legalább minden olyan stabilabbnak tűnt. 
Ma már felkelsz az ágyból és lehet, hogy azt tapasztalod, hogy a kenyér az üzletben nem 600 FT, hanem 900 FT. Újra kell kalkuláljad a költségvetést. Vagy egyszeriből nincs munkahelyed, mert bezár a cég. 
Létbizonytalanság, infláció, felületes baráti kapcsolatok, stressz, kiszámíthatatlanság és boldogtalanság.
Azt hiszem erre a blogra ezentúl csak gondolatokat fogok írni. Furcsa lesz azért, 50 év múlva (ha megérem) ezeket elolvasni. Remélem addigra nem fog eltűnni az oldalam. 
Jövök majd valamikor egy újabb vontatott és értelmetlen bejegyzéssel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives