Keresés

2020. január 31.

Az egyik app amit rendszeresen szoktam használni az a Strava. Amikor kimegyek biciklizni első dolgom, hogy elindítsam és rögzítsem a kilómétereket. Szeretem rendszerezni a dolgokat és látni év végén, hogy mennyi időt és erőfeszítést fordítottam a sportolásra.
Az idei év egy kicsit monoton volt, hiszen nagy túrákra nem mentem több okból is.
Már mindenhol kutyák vannak, nemtudom mi történt a környékkel - és ugyebár nem szeretném, hogy egy elvetemült, biciklisekre kiéhezett, fenett fogú kutyafalka megtámadjon. 
A másik meg, hogy beosztottam az időt, hogy minden tevékenységre jusson pici. Zene, videóvágás, játék, sorozatozás, főzés, takarítás, bevásárlás stb. 
Így tehát az elmúlt év statiszikája a következő lett:



Kaptam négy tróféát is, amit az idén legalább meg szeretném duplázni. Célom, hogy márciustól - októberig addig mind tekerjek fel a Meszesre, amíg meg nem lesz a 8 darab.
(havonta 7500 m emelkedő)
Biztos vagyok benne, hogy sikerül. 
Hát akkor nyeregre fel, indulás!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives