Keresés

2020. február 3.


Ez már egy tradició. Pezsgőnyításkor mindenki megfogad fűt - fát magának: leszokok a cigiról, kevesebbet iszok, lefogyok meg hasonló badarságokat. Van akinek sikerül, de sokan elbuknak. Személye válogatja, hiszen senki sem tökéletes. Van aki nem annyira erős, hogy betartsa az ígéreteket és van aki bármit megtesz, hogy elérje azt amit betervezett magának. Irigylem az olyan embereket akik képesek félresöpörni az akadályokat. Én sajnos sokszor belebukok.
Mégis úgy vagyok vele, hogy azért meg kell próbálni, mert lehet, hogy sikerül ... lehet hogy nem: de végül is nem mindegy? Ha sikerül, akkor hízik a májunk, hogy na ugye milyen erős vagyok? Ha meg nem, akkor azt mondhatjuk, hogy áh , majdnem sikerült.
Pár fogadalmam az Új Esztendőre vonatkozóan:
(a személyeseket kihagyva)
1. Több időt fordítok a sportolásra. A múlt évben ugyan elég sokat bicikliztem, de mégis jobb ha az összes porcikámat megmozgatom, mert néha fájnak a csontjaim. El is kezdtem a napi tornagyakorlatokat (február 1).
2. Nem még eszek sok édességet. Bevallom a múlt évben néha túlzásokba estem. Van nekünk egy jó nagy fiókunk, ahova tesszük a ropikat meg az édességeket. Sokszor kellett feltölteni, mert pár hét alatt kiürült a cukros részleg.
3. Az első két fogadalomból adódóan az is benne van a tervemben, hogy lefogyok pár kilót. Mondjuk nem vagyok egy hordó, de azért egy kicsit visszahíztam az elmúlt időszakban. Jelenleg 71 körüli értéket mutat a mérleg (remélem csak az elektronikája vacakol) - célom augusztusig a minimum 65 kilóra fogyás. Ez nem lehetetlen, sőt könnyű, hiszen pár éve 80 kilóról 55 re fogytam egy év leforgása alatt.
4. Több időt fordítok a szeretteimre. Sok mindenkit elhanyagolok, főleg a baratnőmet. Ezért ezt is szeretném korrigálni valamilyen módon.
5. Többet fogok olvasni. Ezt már említettem az Olvasmányok 2019 posztomba is. 100 könyv a cél és nagyon jól haladok. Úgyhogy már érzem a teljesítés bizsergető érzését.
6. Rendszeresebben fogok videózni. Van Youtube csatornám, főleg az emlékek miatt kezdtem el összevégni a videókat. Biztos vagyok benne, hogy 20 év múlva, bugyuta műsorok helyett, szívesebben fogok betenni egy snitt részt ... és elmélkedni azon, hogy milyen idétlen is voltam egykoron.
7. Tanítom magam. Megpróbálok belemélyedni egy másfajta szakmáma, csak még nem döntöttem el, hogy mibe is fogjak. Tudom így nehéz, de hátha holnap vagy holnapután ihletet kapok. Ha most választanék, akkor valami informatikai kurzust mondanék ... természetesen autódidakta módon. 
8. Rendszeresebb blogírás. Valamiért, mióta új blogot indítottam mintha szívesebben írnék. Igaz, hogy nem látogatják... néha - néha látok egy új idetévedőt: de mégis nem akarom abbahagyni. Van amikor kikapcsol az írás és így legalább a fogalmazás területén is fejlesztem magam. 
9. Pénzmegtakarítás. Ugyan eddig sem költekeztünk túl, de remélem az idénre sikerül egy szebbecske összeget félretenni.
10. Rendszerezés. Ami nagyon fontos és az egész fent említett fogadalmak egyik mozgatórugója az: hogy mindezt képes legyek megfelelően rendszerezni, mert másképp egyik sem teljesül. (vagy csak részben) Mindennek a rendszerezés az alapja és a kitartásé. Előttünk kell lebegjen egy cél és a megvalósítás utáni győzelmi siker aurája. 

Jó sok lett így a végére, főleg, hogy nem is említettem a szélyes dolgokat ...
Uff a fene egye meg, nehéz év lesz ez úgylátom.
Jöjjön aminek jönnie kell, senki se álljon az utamba, mert mérges leszek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives