Keresés

2020. január 27.


Az elmúlt évben, több mint 50 könyvet sikerült elolvasnom. A moly.hu - n szoktam vezetni a könyves tevékenységeimet. Szeretem rendszerezni a dolgaimat, látni, hogy mikor olvastam el egy adott könyvet ... meddig és hogy tetszett-e stb.
Az idei évben is kitűztem egy célt: 20000 oldal és legalább 70 könyv. Remélem sikerül.
A lenti listán kivehető, hogy elkezdtem Jules Verne regényeket olvasni. Gyerekkoromban imádtam őket, gondoltam a kimaradt műveket most bepótolom. A Netflixen megnéztem a Wild Wild Country dokumentumfilmet. Ennek hatására pár Osho írást is átlapoztam. A többi pedig inkább tudományos, társadalmi és gazdasági művek - ezeket szeretem inkább, hogy tanuljak is valamit. Rendszerint le szoktam jegyzetelni a fontosabb gondolatokat egy külön könyvbe, mert a memóriám nem a legtökéletesebb.

1. Robert Betz: Lépj ki a régi cipődből!
2. Thomas Piketty: A tőke a 21. században
3. Suki Kim: Nélküled mi sem vagyunk
4. Gabriel García Márquez: Utazás Kelet-Európában
5. Krúdy Gyula: 1848
6. Ürögdi György: A régi Róma
7. Hofmeister-Tóth Ágnes: Fogyasztói magatartás
8. Milo O. Frank: Hogyan érveljünk röviden és hatásosan
9. Michael H. Hart: 100 híres ember
10. Sir Benny Lloyd: Murphy szex törvénykönyve
11. Osho: Nők könyve
12. Jules Verne: Öt hét léghajón
13. Jules Verne: Utazás a Föld középpontja felé
14. Tóth Eszter Zsófia – Murai András: Szex és szocializmus
15. Thomas Schäfer: Hogyan válik a munka hivatássá?
16. Temesvári Gabriella: Depresszió
17. Jules Verne: Utazás a Holdba
18. Jules Verne: Utazás a Holdba / Utazás a Hold körül
19. Felicity Huffman – Patricia Wolff: A jó pasi kézikönyve
20. Paul Hauck: Légy jó önmagadhoz!
21. R. Kelényi Angelika: Az agyam eldobom
22. Rick Warren: Miért élek a Földön?
23. Jules Verne: Hatteras kapitány
24. Jules Verne: Az úszó város
25. Csernus Imre: A férfi
26. Alan L. McGinnis: Az optimizmus hatalma
27. Jules Verne: Három orosz és három angol kalandjai
28. Wayne Ellwood: A globalizáció
29. Takács Judit (szerk.): Homofóbia Magyarországon
30. Szrgya Popovics: Útmutató a forradalomhoz
31. Maria Treben: Stressz a mindennapokban
32. Seth Godin: Vágj bele!
33. René Guénon: A modern világ válsága
34. Colin Mortensen: A becsajozás kézikönyve
35. Zacher Gábor – Karizs Tamás: A Zacher
36. Csernus Imre: A nő
37. Lenkei Gábor: Cenzúrázott egészség
38. Osho: Férfiak Könyve
39. Bodo Schäfer: Út az anyagi függetlenséghez
40. Jules Verne: A Chancellor
41. Osho: Túl az elme határain
42. Jules Verne: Sztrogof Mihály
43. Jules Verne: A bégum ötszáz milliója
44. Jules Verne: Camp Ole sorsjegye
45. Osho: A megértés könyve
46. Jules Verne: A Szahara tengere
47. Polgár Ernő: Az iszlám világ titkai
48. Antoine de Saint-Exupéry: Az ember földje
49. Vlagyimir Galaktyionovics Korolenko: A vak muzsikus
50. I. L. Caragiale: Az elveszett levél
51. Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives