Keresés

2019. november 1.

Napjainkban egyre többen inkább a vlogot szokták nézni, a blogok pedig a háttérbe szorulnak. Mi ennek az oka? Szerintem az, hogy az embereknek már egyre kevesebb idejük vagy, felgyorsult a világ. Ezt én is tapasztalom. Van amikor munka után befekszem az ágyamba, bekapcsolom a TV-t és onnan YouTuberól nézegetem a kedvenc csatornáimat. Ülő munkát végzek, ezért olyan jó mindig egy kicsit lefeküdni. Pedig annyi jó kis blog van az interneten. Csinálhatnám azt, hogy veszek egy jobb táblagépet és könyvszerűen kifeküdve olvasgatnám őket délután, de mégsem teszem.
Ezen idővel változtatni fogok, mert már egy kicsit meguntam a YouTube -ot. Tele van reklámokkal, ami nagyon idegesít. A vloggerek (tisztelet a kivételnek) pedig mintha egyre rosszabb tartalmakat gyártanának. Érződik rajtuk, hogy a pénzért csinálják, mindenhol csak a promóciókat látom. Reklámok, reklámok hátán.
Persze elő is lehet fizetni a YouTube prémiumra, de én az biztos nem fogok még egy szolgáltatásért fizetni. Ott van a Spotify, HBO GO és a Netflix - bőven elég.
Talán ezért is kezdtem el újabban blogolni, mert egy, hogy hiányzik az írás (attól függetlenül, hogy sokszor vétek el nyelvtani és kifejezésbeli hibákat) valamint azért, mert egy kicsit le akarom lassítani az életemet. Nem szeretem ezt a nyüzsgő, kapkodó világot. 
Olvasni jó. Már vagy 3 éve intenzíven olvasok könyveket is. (molyon van a listám) Ez egy másfajta kikapcsolódás, amit egyre jobban élvezek. 
A legmegfelelőbb az lenne, hogy találjunk egy arany középutat. Egy kis YouTube, utánna meg könyvek, blogok. Csak legyen rá időnk.
Ha végiglapozod az oldalam, talán észrevetted, hogy van nekem is egy csatornám, ahol néha vlogolok. Szeretek mindent kipróbálni, hogy lássam milyen. És igen elkezdtem élvezni a videózást, a vágást és mindazt ami vele jár. Követők nem nagyon jönnek, de ez jelenleg nemnagyon érdekel. Szeretem csinálni (a blogot is), ígyhát folytatom.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives