Keresés

2019. november 1.

#1. A Kezdet

Egy új valami kerül most terítékre. Ez a számozott posztjaim világa lesz. Egy újfajta stílus, amit ki akarok próbálni - vagyis írni ameddig csak tudom. Ez lesz az én történetem.
Egyfajta személyesebb hangvételű katyvasz. 
Először úgy akartam, hogy egy új blogot indítok erre a célra, viszont már annyi oldalam van, hogy nem bírom már követni őket. (végül, amint látható, mégis csináltam egyet)  Tumblr-n is gondolkoztam , viszont az számomra annyira átláthatatlan, hogy azonnal le is iratkoztam. 
WordPress szóba sem jöhet. Próbáltam már többször is, de az ingyenes verzió rengeteg reklámokat biggyeszt az oldalra. Nem maradt más hátra, csak a jó öreg blogger. Megszoktam, és amiért már öregszem ragaszkodok a régi dolgokhoz. Amúgy meg épp elkezdték újítani a felületet, hogy mi sül ki belőle még nemtudni. remélhetőleg a Google nem zárja be ezt a jó kis blogos környezetet.
Minden szónak egy a vége, ezek a posztjaim gyakrabban fognak íródni.
A címe egyszerűen az, hogy Journal.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives