Keresés

2023. július 3.

,

#109. Kihagyás a négyzeten


Nem mondhatom, hogy el voltam nagyon foglalva. Április óta nem írtam ide semmit ... pedig hányszor megígértem, hogy rendszeresen fogok jelentkezni. Áh.
Úgy voltam vele, hogy úgyse olvassa senki, oszt minek?
Aztán a múltnap nézegettem a statisztikákat és láss csodát megugrott a látogatottság. Fene tudja mi történt.
Egy picit jobb kedvre derültem, ígyhát ma gondoltam írok pár sort.
Mi történt eddig velem?
- Közeleg a lakodalmam, úgyhogy lehet, hogy egy darabig újból elillanok. Még van 3 hét, de ezek a napok nagyon tömve lesznek.
- Voltunk pár szép helyen a környéken, úgyhogy a hétvégén majdnem mindig utazgattunk.
- Három lakodalomba kellett menjünk + vagy 3 szülinapon.
- Egy csomót gondolkoztam a jövőn, hogy mi legyen a továbbiakban.

Szóval ez a blogolgatás sem könnyű.
Amúgy meg tervbe volt, hogy lefogyok vagy 10 kilót az esküvőig, de túl gyenge voltam mostanában.
Ez van, nem lehet mindenki tökéletes.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives