Keresés

2019. december 1.

, ,

#23. Business Tour

Három napig nem volt netem, mert magyarországi céglátogatásokon vettem részt. 
Csütörtökön reggel indultunk és tegnap értünk haza. Mindenhol azt mondták, hogy ez az év szar volt, alig volt fuvar bla bla bla.. Szokásos mese meskete.
Sok új céget is célba vettünk, úgyhogy számomra most izgalmasabb volt, mint a múlt évben.
A Szőnyi Hotelbe (Budapest) szálltunk meg, esténként szaunáztunk meg fürödtünk, ettünk és ittunk, tehát volt azért kikapcsolódás is. 
Viszont az út volt a legfárasztóbb. Az a folytonos ide - odamenetelés, annak ellenére, hogy nem én vezettem eléggé lestrapált. Estére már kipurcantunk és úgy aludtunk, mint a bunda.
Az útvonalunk:

Zilah (indulás) - Békéscsaba (1 cég) - Szeged (4 cég) - Budapest - Biatorbágy - Érd - Szigetszentmiklós - Vecsés - Gyál (mindenhol 1-2 cég) - Szolnok (1 cég) - utánna meg hazafele.
Képeket nem csináltam, csak videókat - majd összevágom és felteszem a YouTube-ra.

Mja és ma December 1 -et írunk, javába folyik az ünneplés a város központjában. Románia nemzeti ünnepe - La Multi Ani!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives