Keresés

2019. november 26.

, , ,

#22. PUBG Lite


A napokban feszt játékokat teszteltem. Az első a World of Tanks volt. Kíváncsi voltam, hogy milyen grafikán műkszik. Elképedtem, amikor láttam, hogy fullon viszi akadásmentesen. 
A másik próbálkozásom, az Apex Legends féle Battle Royal játék volt, amit teljesen megkedveltem. 
Közepes grafikán fut, de még így is élvezhető. 
Fornite. Tesztelés miatt telepítettem. Ez is megy magas grafikai beállításokkal. A játék maga már nem fogott meg, szerintem a PUBG sokkalta jobb. (na meg az új kedvencem az Apex Legends)
YouTubon tegnap előtermett egy PUBG Lite reklám. Azon nyomban utánna is néztem, hogy miről is van szó. Meg is kaptam az oldalt, otthon pedig feltelepítettem.
Hát ilyen gagyi dolgot rég nem láttam. 
A PUBG fejleszői készítették alternatívaként. Gondolom azok számára, akiknek nem megy az eredeti játék vagy nincs pénzük megvásárolni (30 dollár). Nagyon le van butítva és undorítóan néz ki. Igaz, hogy ingyenes meg minden, de azért mindennek van határa.
Ha ennek ellenére fel szeretné valaki telepíteni, itt a link: https://lite.pubg.com

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives