Keresés

2019. november 21.


Végre valahára elhozta a futár az Emagos rendelésemet. Pénteken rendeltem meg, azóta porosodott a raktárjukban. 
Ma hívtak, hogy menjek le, mert hozták a laptopomat. A hajam az égnek állt, futottam lefele a lépcsőn mint az őrült. Odaadtam neki a suskát és átvettem a dobozkát. A kibontásával nem szaroztam, azonnal akartam látni a gyönyörűséget.
Ámulatba ejtett, hogy ez tényleg az amit kiírtak a weboldalukra, az anyját!
Otthon (mert a futár a munkahelyemre hozta) feltettem a windowst rá. Pity - paty fel is rakódott. 
Azt hiszem ez lesz az eddigi kedvenc laptopom. Nagyon tetszik.

Pro:
- jó anyaghasználat
- kivilágított billentyűzet
- ahogy a képen is látszik, alig van kávája
- össze van szerelve rendesen: nem ityeg - fityeg mindenhol, mint a régi Lenovom.
- az árához képest korrek teljesítmény
- végre YouTubon 4K -n is tudom nézni akadozás nélkül a tartalmakat
- szuper hangzás
- és végre az ujjlenyomatommal is bejelentkezhetek
- 3 USB van rajta
- billentyűzetén szuperül lehet gépelni

Contra:
- még eddig nincs

Ezzel a konfigurációval vettem (ez volt leárazva):
Proci: Ryzen 5 - 3500U, 4 magos 2.1 GHz, Tubo Boostal 3.7 GHz
Videokártya: AMD Radeon™ Vega 8 Graphics (beépített, még tesztelem)
Képernyő: LCD LED, Full HD
Ram: 8GB, DDR4 - 2400 MHz
Tárhely: 256 GB, M.2 - SSD

Imádom!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives