Keresés

2019. november 19.

, , ,

#17. YouTube Csatornám felemelkedése

Há milyen bugyuta címet adtam én is ... jaj.
Van nekem egy YouTube csatornám amit mostanáig alig nézte valaki. Múlt héten feltöltöttem a zilahi plázáról egy kis bemutatót és megugrott a nézettség. Remélem ilyen szép zölden fog még virítani a statisztikám.


Kaptam azért negatív megjegyzést is a videóm alá. Az egyik szépen kioktatott, hogy beszéljek már románul, mert Romániában élek és nem Ungurfalvában.
Hát de kéremszépen, ni te oda.
Amúgy meg még mindig a régi laptopomról ontom a betűket. Az Emag szerintem meggondolta magát és mégsem küldi el a csomagomat. Pedig már tűkön ülök. Aludni sem tudok. Kikészítettek idegileg Móóóónika!

Update: Közbe kaptam egy SMS -t, hogy a laptopomat átadták a futárnak, szóval max 2 nap és megérkezik. 

Archives