Keresés

2022. július 21.

Haragszom magamra, hogy bármibe belekezdek egy idő után abbahagyom. Amikor ezt az új blogomat (mert van egy régi is: birozoltan.blogspot.com címen) elkezdtem, annyira lelkesen írogattam a satnya kis bejegyzéseimet, hogy öröm volt nézni. Aztán jött a COVID és a rendszerességem (nemcsak blogban) tovaszállt. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez a járvány nem tett engem is tönkre. Munkám ugyan megvolt, home office meg miegymás... de lelkileg engem a padlóra küldött. 
Rájöttem, hogy bármikor történhet bármi: ezért élvezni kéne az életet, de sajnos én még nem jutottam el odáig. Piramis csúcsán lévők mozgatnak minket, és már nagyon elegem van. Ugye most itt van az ukrán - orosz háború is, a szuperinfláció, szárazság, éhinség és energiaválság. Aztán még ki tudja mi fog még jönni. 
A lényegtől megint eltértem, szokás szerint.
Na most jön a lényeg:
Újból aktív leszek ezen a blogomon. Pár napja írtam pár posztot a birozoltan.blogspot.com - ra viszont kinézetileg ez jobban tetszik. Amúgy is rájöttem, hogy ez a zolijournal új blogom nem annyira kesze - kusza. Már az elején rendszereztem, megszámoztam a posztokat és az írást képpel is némileg jól összehangoltam. A régi blogom meg amiért már vagy 10 éves, eléggé lecsó szagú.
Ezért a tervem az, hogy a fontosabb és érdekesebb bejegyzéseket majd átrakom ide is. (feltüntetve, hogy archív poszt, vagy mittudomén)
Sajnos a Google keresője még ezt az új oldalamat nem helyezi előtérbe, így kattintások elmaradnak: de biztos vagyok benne, hogy majd 1 - 2 vagy 3 év után ez is belendül.
Nem még ígérek semmit, de megpróbálok ezentúl legalább hetente egy bejegyzést közzétenni.
(jaj ez már ígéret?)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives