Keresés

2019. december 26.


Az elmúlt években egy kicsit megváltozott a kívánságaim listája. Régen bárminek örültem (legalábbis tettettem magam), de mostanában inkább a hasznos ajándékoknak a híve vagyok.
Például ha kapok egy festményt vagy egy képet, amit nincs hova tegyek, annak egyáltalán nem örülök. Ezt a párom is jól tudja, ezért meglepett az angyalkája egy íróasztallal. Igaz, hogy egy laptop tartót kértem (vagy hogyismondják nekije), ami használható az ágyban is, de ez így mégiscsak kényelmesebb. Amikor megláttam a nehéz ajándékot megijedtem. Kibontottam, éshát láss csodát deszkák voltak benne csavarokkal. Fogtam is a fejem vagy egy fél órán keresztül, hiszen a kirakósokat nem szeretem. Legóm sosem volt, puzzle - t meg utáltam.
Szerencsére épp szenteste meglátogatott az egyik haverom és összeszerelte nekem.
Szép, stabil és kis helyen elfér: tökéletes JYSK ajándék.
Még kaptam papucsot, édességeket meg egy határidőnaplót.
Köszönöm szépen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Archives