Keresés

2019. november 16.


Ajajj. Annyira beszippantott ez a fekete péntekesdi, hogy két napja nem is nyúltam a blogomhoz. Csak viccelek, teljesen kiment a fejemből a posztolás.
Szombat van. Tegnap nagy vásárlások folytak az üzletekben, na meg az Emagon. (a képen az evomag oldala látható - hasonló az emaghoz, viszont itt jóval tematikusabb a kínálat - vagyis elektronika és háztartási gépek, punktum)
Az idén az Emag egy kicsit meghúzta magát. Voltak jó leárazások, de azok pár percen belül inaktívvá  is váltak. Most vagy nagyon átvertek, vagy tényleg 1 perc alatt elkeltek ezek a termékek, nemtudni. 
Én ugyan megfogadtam, hogy nem rendelek most semmit, viszont hirtelen felcsillant a szemem, amikor megláttam egy jó kis laptopot 1600 lejért. A jelenlegit 3 éve vettem ugyancsak fekete pénteken, viszont már egy jó ideje belassult. Így van ez - a konzumer világban pár év és minden elavul, főleg a számítástechnika terén.
Úgy gondoltam, egye fene megrendelem, eladom a régit 600 lejért és legalább nem fog fájni a fejem újabb 3 évig. 


A felső sarokban látható a jelenlegi ára, felvitték megint 2200 lejre. Az alsó sarokban pedig a megrendelésem látható. Megtetszettek ezek az ASUS Vivobook laptopok, sokan dícsérik is a fórumokon. Azért egy kicsit izgulok, mert még eddig nem volt AMD -s gépem, remélem jól fog működni. 
Majd ha megjött, akkor teszek képeket meg véleményt is. (kíváncsi vagyok, ha gyorsabb lesz-e a jelenlegi laptopomnál) A rendelésnél azt írja, hogy november 28 -ig fog megérkezni. Nem semmi, ennyi idő alatt szépen lerendelhetik kínából is.


Archives